untitled 16untitled 62        

Гра-найкраща підготовка до школи:
-Саме у грі першочергово з`являється здібність добровільно, за власною ініціативою дотримуватись правил та законів. Де як не тут з`являється прагнення підпорядкувати емоційний порив волі. Згадайте, як ви в дитинстві не сміли покинути свій пост, адже ви - пограничник. Або не надати допомогу хворому, коли були лікарем.
• У грі розвивається пам'ять. Дитина вчиться цілеспрямовано запам'ятовувати і пригадувати. Граючи, вона дізнається більше нового, ніж коли її спеціально навчають.

• У процесі гри розвивається уява (діти будують будинки зі стільців, проектують і майструють з коробок ракети). Уява - важлива основа творчості. Під творчістю ми розуміємо здатність створювати нове в різних сферах життя. У дитини з'являється здатність нестандартного вирішення завдань, можливість по-різному подивитися на одну й ту ж проблему. Уміння бачити в хмарах фігури якихось тварин, замки, пейзажі, або зробити з старої корчі щось дуже красиве - є творчість. Творчість- це також здатність насичувати, отримувати задоволення і задоволення від роботи і життя взагалі.
• У грі розвиваються і удосконалюються нові рухи. Уявляєте, як доводиться рухатися дитині, коли вона грає зайця?! У рольових іграх формується точність рухів, розвивається здатність регулювати і координувати рухи.
• Завдяки грі формуються дитячі співтовариства. Діти вчаться спілкуватися один з одним, в тому числі в контексті певної діяльності, вчаться домовлятися і самостійно, без участі дорослих, вирішувати конфліктні ситуації, придумувати ігри і правила, обмінюватися ролями («Зараз я вчитель, завтра - ти»). Діти вчаться грати один з одним, а не просто на одній території.
Розвиваючі заняття у студії "РОЗУМАХА" проходять повністю у вигляді подорожі, гри. Заняття дають дітям раннього віку при переході у період дошкільняти (коли рольова гра є основою розвитку інтелекту) засвоїти основний алгоритм рольової гри. І в майбутньому комбінувати її як поведе уява і натхнення.
Але таке заняття-подорож не просте, і досить стомлює дітей, оскільки усі завдання під час подорожі розроблені для розвиту інтелекту, уваги, пам`яті, мовлення, логічного та просторового мислення, сприймання і інших функцій, які втомлюють мозок дитини. Тому довжина завдань та самого заняття продумана так, щоб діти граючись, засвоїли нове і не перевтомились.

untitled 6

Додати коментар


Захисний код
Оновити